[pso] [asist-so] [asist-pso] Feedback box software

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 24 14:28:28 EEST 2011

2011/4/24 Andrei Ismail <iandrei at gmail.com>:
> Salut!
> Trebuie sa recunosc ca Razvan are dreptate. Nu e suficient sa obtinem doar
> feedback.
> Eu nu m-am gandit deloc la ideea de comunitate, ci doar la o metoda "quick &
> dirty" de a obtine parerea studentilor.
> Probabil din lipsa din ce in ce mai acuta de timp, incerc sa optimizez
> timpul pt. orice (inclusiv pt. feedback :P), fara a ma gandi uneori in
> perspectiva :)
> Daca tot dorim o comunitate, atunci poate mai bine e ceva pe FB. Eu daca as
> fi student nu as avea chef sa-mi mai creez __inca_un_cont__.
> [...]

Eu sunt de acord cu ideea de Facebook, după cum a fost menționat și la
ultima întâlnire. Soluția de la IdeaScale oferă autentificare pe
Facebook și, pentru o sumă dată, inclusiv o formă de integrare.

În finalitate, dacă Facebook oferă ceea ce ne dorim noi, mi se pare o
idee bună. Doar să nu ajungem să o facem mai mult socială și mai puțin
de comunitate tehnică. Sunt pro-socializare, dar să păstram focusul.

Sărbători fericite,
Răzvan