[pso] salve!

adelin adelin_precup at yahoo.com
Sat Apr 16 17:35:13 EEST 2011

salut! am si eu o problema...am un proiect de realizat in linux...si nu prea am
idei..nu mai zic k profu nu zice nici macar "buna dimineata" la inceputul
modulului...tema urmatoare: -->Sa se scrie un program care sa verifice numarul
sesiunilor deschise pe sistem. In cazul in care sunt mai mult de 10 sesiuni sa
afiseze un avertisment cuprinzand numarul sesiunilor deschise si al
utilizatorilorcare au deschis sesiunile...daca ma poate ajuta cineva..astept
raspuns...multumesc anticipat..mentionez..ca sunt student..la
Calculatoare..anul3..am facut so1..nu au fost probleme..dar la so2..e
durere..multumesc...