[pso] [Tema 3][lin] creare bio

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 10 21:28:32 EEST 2011

On 04/10/2011 08:39 PM, Ciprian Mihai Coman wrote:

> Din cate am observat unele resurse din bio sunt partajate si se modificau
> intr-un mod ciudat. De exemplu dupa submit_bio(clona) se schimbau bi_flags
> si bi_size pentru master. Problema majora era ca dupa bio_endio(master)
> masina virtuala ingheta fara nicio eroare.

bio_clone NU îți clonează și paginile aferente; cele două bio-uri
partajează acele pagini[1]. Dacă e nevoie să le submiți pe amândouă și
apoi unul este dezalocat, cred că vor dispărea și paginile celuilalt.

Oricum ar fi, prin faptul că partajează paginile, este posibil să ai
probleme. Recomand bio_alloc + "clonarea" câmpurilor utile pentru bio.

Răzvan

[1] http://lxr.free-electrons.com/source/fs/bio.c#L437