[pso] [Tema 3][lin] creare bio

Ciprian Mihai Coman ciprianmihai.coman at gmail.com
Sun Apr 10 18:56:57 EEST 2011

Salut!

Incerc sa scriu un modul care doar raspunde la cererile de read. Am doua
probleme:

1. Cand inserez modulul apar imediat cereri, fara sa rulez testerul. Este
normal?

2. Initial am incercat sa fac bio pentru discul fizic cu bio_clone dar nu a
mers. Acum incerc cu bio_alloc dar nu merge sa adaug atatea pagini cate am
nevoie. De exemplu, prima cerere venita are 8 sectoare. Am un for care aloca
cate o pagina, o adaga la bio si apoi afiseaza bio_sectors(bio). Primele 3
iteratii sunt ok si adauga cate un sector de 512. Apoi nu se mai adauga
numic (bio_sectors ramane la 3). Este ceva gresit in abordarea mea?

--
Ciprian