[pso] [Tema2] [win] Sincronizare read/write si interrupt

Andrei Scurei andreiscurei at gmail.com
Fri Apr 8 18:49:38 EEST 2011

Salut! Continui seria de intrebari ciudate, pentru ca sunt putin in ceața:
Pe linux am folosit pentru sincronizare intre read/write si interrupt
wait-event-interruptible pentru a forta functiile in asteptare, iar
spin-lockuri pentru a sincroniza accesul la buffere. Bufferele erau doua
liste circulare, ca in modelul de case device.
Pe windows scria in cerinta ca cel mai bine folosim interlocked*, iar pentru
write sa folosim o lista de irp-uri (presupun ca ar fi cam ca in exemplul de
case conversion module pentru windows).
Din ce inteleg eu, as incerca sa folosesc operatii atomice interlocked
combinate cu Wait-for-single-object pentru a pune functiile read/write in
asteptare, iar apoi as folosi tot spinlocks pentru a sincroniza accesul la
buffere. As folosi lista de irp-uri pentru bufferele de write, iar pentru
bufferele de read as folosi niste liste circulare normale. Intrebarea mea
este, e corecta aceasta abordare? Probabil ar trebui sa stiu chestiile astea
din laborator, dar recunosc ca nu sunt foarte obisnuit cu tot api-ul de
Windows.
Multumesc!
Andrei Scurei, 343C1