[pso] [tema2][lin] /dev/uart?

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Apr 4 14:23:40 EEST 2011

On Mon, Apr 04, 2011 at 02:02:24PM +0300, Valentin Stanciu wrote:
> Salut!
> Testerul de linux am vazut ca acceseaza /dev/uart0 /dev/uart1 si
> /dev/uart10.
> Trebuie sa creem noi aceste noduri? Nu scrie nicaieri in enuntul temei
> despre ele si testerul da eroare la deschiderea lor.

Salut,

test.c:97 definește funcția make_nodes, care e folosită la linia 485.
Prin urmare nu e nevoie să creați voi fișierele.

Ce eroare primești? Sigur ai înregistrat major și minor corespunzătoare?
Dacă problema persistă, vezi ce întorc apelurile din make_nodes – eu am
fost sloppy și nu le-am verificat :(

Vlad