[pso] Corectare teste 4 si 5

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sat Apr 2 15:40:41 EEST 2011

On Wed, Mar 30, 2011 at 01:30:39PM +0300, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> am pus răspunsurile pentru testele din ultimele două cursuri[1][2].
> Rezultatele pentru testul 4 sunt deja în catalog; în următoarele 30 de
> minute le trec și pe cele de la testul 5. Dacă aveți neclarități,
> dați-mi un mail privat.
>
> [1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/cursuri/curs04/test
> [2] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/cursuri/curs05/test

Am recorectat lucrările. La exercițiul cu cache trashing, am punctat și
răspunsurile "doar b" și "doar c", atâta vreme cât erau argumentate
pertinent. Noile punctaje sunt în spreadsheet-ul cu note.

Nu voi răspunde manual tuturor celor care mi-au scris (da, sunt mulți
:-P), pentru că majoritatea nelămuririlor erau legate de acest subiect.
Dacă încă aveți întrebări, mai dați-mi un ping și discutăm case by case.

Happy Hacking,
Vlad