[pso] [Tema4] Structuri din PITIX

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Wed May 19 19:52:58 EEST 2010

Niște întrebări legat de inode-uri întâi...

1)
static inline int inode_size(struct super_block *sb)
{
        struct pitix_super_block *psb=(struct pitix_super_block*)sb->s_fs_info;
        return sizeof(struct pitix_inode)+2*psb->inode_data_blocks;
}
Am înțeleg că mărimea unui inode este mărimea struct pitix_inode + cât
ocupă pointerii la blocurile de date (care, de fapt sunt indici,
nu?)... dar de ce + 2 * sizeof(inode_data_blocks)?

2) Mărimea inode-urilor (inode_size) va fi întotdeauna proporțională
cu block size? sau risc să am un inode care să se întindă peste două
blocuri, dacă e la graniță?