[pso] [Tema5]Testare concurs

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Wed May 19 18:35:52 EEST 2010

2010/5/19 Catalin Moraru <catalin.me at gmail.com>
> Mai apar testele in timp util ? (Aka pana marti :P )
>
> Pentru folosi testele de anul trecut trebuie facute mici modificari in surse care nu respecta in totalitate enuntul de anul acesta si care nu pot aparea in versiunea finala a temei.

Scuzati pentru intarziere. Am actualizat testele astfel incat outputul
sa fie mai intuitiv, si totodata sa verifice mai bine respectarea
cerintelor :)

Am publicat testerul pt Linux [1]. Cel pentru Windows foarte curand,
urmand apoi sa fie activate si in vmchecker.

Daca ati folosit pana acum testele vechi, s-au schimbat destul de
multe lucruri in modul de compilare si rulare al testelor. Cititi
README.checker pt detalii.

Bafta!

Octavian

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/teme/tema5#testare