[pso] [Tema4] Greșeală în pitix.h?

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Tue May 18 20:04:35 EEST 2010

Folosind fișierul header pitix.h [1] pus la dipoziție, am primit un
warning la compilarea temei mele.
Headerul spune că pitix_alloc_inode ar trebui să returneze un int.
struct super_operations are nevoie de o funcție care returnează  struct inode*.

Înițial am zis că poate are o logică să fie int că poate are legătură
cu bitmap-ul de inoduri (de care nu mă atinsesem) dar mi-a confirmat
RăzvanD că s-ar putea să fie o greșeală. Puteți să verificați?

(btw, momentan linkul [1] nu merge pentru că serverul cursuri pare să fie down)

[1] http://cs.pub.ro/~pso/Teme/arhive/resurse/pitix.h