[pso] [Tema 3][Linux] Request-uri parazite

Vladimir-Andrei Olteanu kooliva at gmail.com
Sat May 15 13:48:01 EEST 2010

Am rezolvat. Greseala mea a fost ca am inversat codurile pentru read si
write (si mi se parea ca aparea un write in plus, nu un read in plus).

Dar sunt curios de un lucru: atata timp cat cererile de scriere din user
space sunt aliniate la SECTOR_SIZE octeti si dimensiunea lor este un
multiplu de SECTOR_SIZE, de ce ar fi nevoie de un read inainte de write?
(Dimensiunea sectorului este cunoscuta de kernel, din moment ce s-a
apelat blk_queue_logical_block_size().)