[pso] [Tema 3][Linux] Request-uri parazite

Vladimir-Andrei Olteanu kooliva at gmail.com
Sat May 15 01:54:53 EEST 2010

Salut!

Am o problema cu functia care este data ca parametru lui
blk_queue_make_request (ssr_request, in cazul meu).

Aparent, fiecare request de write decurge normal, dar fiecare request de
read este urmat imediat de un apel de write in aceeasi zona de pe disc.

Am oprti checker-ul imediat dupa primul simple compare si am gasit
urmatoarele cereri:
* inainte sa se termine simple write:
   -o cerere de scriere a 4k incepand cu un anume sector
* inainte sa se termine simple read:
   -o cerere de citire a acelor 4k scrisi anterior
   -o cerere de scriere a acelorasi 4k (n-ar trebui sa existe)

Am verificat primul caracter din buffer-ele bio-urilor si am vazut
constatat ca write-ul misterios nu are aceleasi date.