[pso] [tema3][linux] Numar de sectoare

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Fri May 14 22:13:00 EEST 2010

Salut,

Cand primesc un bio de tipul write cum imi pot da seama cate sectoare de
date contine avand in vedere ca marimea paginiilor este de 4096 ?
Indiferent daca bio-ul are 1,2,...8 sectoare de date, bio_sectors() imi
intoarce 8 ( adica PAGE_SIZE / SECTOR_SIZE ).

Mai mult, la clonarea unui bio write care contine mai multe sectoare
trebuie sa fac ceva suplimentar ? Se pare ca doar primul sector este
scris pe dispozitivele fizice, celelalte sectoare fiind scrise numai cu 0s.

Multumesc.
Teodor