[pso] [Tema3][Linux] random oops autoremove_wake_function

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Fri May 14 14:25:43 EEST 2010

Am patit eu (cred) asa ceva. Problema la mine era ca aveam handler-ul
kernel thread-ului intr-un fisier separat. Am copiat totul in fisierul
cu module_init si se pare ca am scapat de oops-uri.
Acelasi lucru l-am patit si pe Windows. Nu inteleg de ce se intampla
asta, dar e neplacut sa lucrezi cu toate functiile intr-un singur maaare
fisier. :)

Asta a fost si cauza la tine ?

-Teodor