[pso] [Tema3][Windows] IoBuildSynchronousFsdRequest error

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon May 10 07:44:29 EEST 2010

On Sun, 2010-05-09 at 23:30 +0300, Macicas Teodor wrote:
> Salut,
>
> Event, status si buffer sunt toate alocate in rutina write, inainte de
> apelul IoBuild... .

Dar vad ca tu le referi din partea unor campuri ale structurii
dispozitivului. Suprascrii acele campuri la fiecare apel al
IoBuildSynchronousFsdRequest?

> E frustrant ca am pierdut atata timp cu o chesti foarte simpla.

You "must cross the burning sands to find truth" - Dexter's Laboratory

E normal sa te deranjeze faptul ca ai prea putin timp investit. Situatia
se va rezolva si vei afla apoi unde ai gresit. Si vei fi invatat ceva
atunci.

> Se poate sa postezi un mic exemplu functional care foloseste IoBuild ..
> si IoCallDriver ?

Rezolvarea laboratorului 8 face acest lucru. Ai pornit de la ea?
Porneste de acolo si, pas cu pas, adu-o la forma temei tale si vezi unde
gresesti.

Putem sa discutam mai in detaliu in cadrul intervalului de consultatii
de maine, marti, 11 mai.