[pso] [Tema3][Windows] IoBuildSynchronousFsdRequest error

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 9 22:17:05 EEST 2010

On Sun, 2010-05-09 at 21:07 +0300, Macicas Teodor wrote:
> http://pastebin.com/He6Pzyhd

Salut!

Remarc urmatoarele posibile greseli:
* folosirea unui buffer, si a unui IoStatus per dispozitiv (nu-mi dau
din bucata de cod din analyze -v seama daca event-ul este per IRP); ar
trebui sa existe cate unul per IRP - alocate special pentru acel IRP
* dimensiunea buffer-ului este KERNEL_SECTOR_SIZE; este posibil ca aici
sa fi produs eu dezinformare: in Windows, un IRP poate contine mai multe
sectoare, nu doar unul