[pso] [Tema3][Linux] Intrebare bio

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 9 22:09:43 EEST 2010

On Sun, 2010-05-09 at 21:42 +0300, Macicas Teodor wrote:
> Mersi pentru explicatii Razvan.
> Chiar daca folosesc bio_clone sau secventa bio_alloc, alloc_page,
> bio_add_page tot obtin OOPS la apelarea submit_bio din kernel thread.
> Aici [0] se gaseste output-ul oops-ului. Eu n-am nicio idee de ce se
> intampla asta si nu pot face submit la bio-ul clonat si completat.
>
> [0] http://pastebin.com/fWmGmKVZ

Modifica rezolvarea laboratorului 8 pentru transmiterea unui bio
folosind workqueue. Compara codul obtinut cu starea actuala a temei
tale.

Faptul ca iti da oops la apelarea submit_bio dupa secventa bio_alloc,
alloc_page, bio_add_page nu ar trebui sa fie legat de contextul
existentei unui alt bio (bio-ul original). Ergo, ar trebui sa fie usor
sa faci paralela.