[pso] [tema3][linux]CRC gresit pe ambele partitii

Vlad Calina dadootzo at gmail.com
Sun May 9 19:29:04 EEST 2010

In enuntul temei spune ca in cazul in care la citirea unui sector
valoarea crc-ului nu corespunde trebuie intors un cod de eroare.
Intrebarea mea ar fi cum procedez in cazul scrierilor, pentru ca fiecare
scriere este precedata de o citire, si cum la inceput valoarea
crc-urilor nu corespunde pentru niciunul din sectoare(sau corespunde
doar din intamplare) atunci toate scrierile vor esua.
Se pot deosebi cumva bio-urile care fac citiri urmate de scrieri de cele
care fac citiri simple?

Multumesc

PS: un coleg mi-a sugerat ca as putea sa nu mai intorc niciun cod de
eroare, insa nu sunt convins ca asta e solutia(as forta enuntul temei)