[pso] [Tema3][Windows] IoBuildSynchronousFsdRequest error

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Sun May 9 19:24:02 EEST 2010

Razvan Deaconescu wrote:

> Ai respectat observatiile din FAQ[1].
>
> Cele două hard-disk-uri sunt deschise corespunzator?
IoGetDeviceObjectPointer( &dev->name, GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
&dev->fileObject, &dev->deviceObject) e ok ?!
> Aloci buffer-ul IRP-ului cum trebuie?
Este alocat static in cadrul structurii unui disc fizic.
> Are dimensiunea potrivita?
Are dimensiunea KERNEL_SECTOR_SIZE (512), atat este si dimensiunea
buffer-ului irp-ului initial de pe dispozitivul logic.
> Ai folosit MmGetSystemAddressForMdlSafe?

Da, am folosit.
> Razvan

Mersi.
Teodor