[pso] Concluzii feedback midterm

Faur Andrei da3drus at gmail.com
Mon May 3 22:52:15 EEST 2010

Salut!

La [1] gasiti concluziile la care am ajuns in urma feedbackului
primit de la voi, alaturi de un fisier in care este trecuta o analiza
generata automat a acestuia.

Am selectat problemele pe care le-am intalnit cel mai des si
carora am considerat ca le putem oferi o solutie/un raspuns in
perioada imediat urmatoare. Daca nu va regasiti problema in
pagina de concluzii asta nu inseamna ca ea nu a fost luata in
considerare. Am trecut cu atentie prin tot ce ne-ati scris si
fiecare idee a fost discutata. Feedbackul va fi folosit si in anul
urmator pentru a nu repeta aceleasi greseli.

Va multumim pentru feedbackul oferit si va asteptam sa va
spuneti parerile finale in feedbackul de sfarsit de an.

--
Echipa de SO2

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/concluzii-feedback-midterm