[pso] Nelamuriri

Cherim Ayla nilufer_ayla2000 at yahoo.com
Wed Mar 31 11:57:35 EEST 2010

Am si eu cateva nelamuriri :

1. nu am facut upload la tema1 pana in 12 pentru ca nu am avut contul creat si cel de pe curs nu a mers.
Ce se intampla in acest caz?(am trimis tema aseara pe mail unuia dintre asistenti si am specificat ca nu am cum sa fac upload)

2.pe masina veche imi treceau toate testele , pe masina noua cand am facut upload azi de dimineata imi picau 2 teste, primul si ultimul.
Am vazut ca se specificase inainte pe lista de discutii de ce pica acele 2 teste si am corectat.Am facut upload din nou azi dupa corectare si trece toate testele.
Ce se intampla in acest caz?(in legatura cu punctajul la aceasta tema)

Multumesc.
O zi buna.