[pso] Laborator 6

Dana Dorneanu dana.dorneanu at gmail.com
Wed Mar 31 11:39:06 EEST 2010

Buna,

As vrea sa stiu daca asa va fi in continuare cu laboratoarele. Si saptamana
trecuta s-a pus tarziu laboratorul.

Intreb asta pentru ca eu am lab de la 8 dim si as vrea totusi sa am access
la o  versiune finala inainte sa ajung la laborator. (si sa nu ma culc
foarte tarziu :D) Pana la urma la laborator avem sansa sa punem mai multe
intrebari si sa ne lamurim in legatura cu diferite probleme. Dar daca nu
citesc labul inainte de laborator nu prea pot spune ca am intrebari.

Apreciez mult zelul vostru si faptul ca laboratoarele sunt  interesante si
helpful pentru teme dar cred ca am avea si noi mai mult de castigat daca
le-am citi inainte.

multumesc,

Daniela