[pso] [tema1- lin] VMchecker

octavian ganea oooctavian at gmail.com
Tue Mar 30 19:32:14 EEST 2010

Pai bun, daca am ceva gresit o sa imi scadeti din cele 10 puncte alocate
corectarii vizuale , asa cum scrie in regulament. Nu e corect (si
democratic) sa schimbati regulile pe parcurs. Plus ca nu e treaba mea sa
verific diferenta intre doua masini virtuale.

Imi pare rau de tonul mai acid, dar chiar nu e ok situatia in conditiile in
care merge tema. Plus ca nu e mare efort sa rulati 2-3 teme pe vechea masina
.

În data de 30 martie 2010, 19:27, Razvan Deaconescu <
razvan.deaconescu at cs.pub.ro> a scris: