[pso] [tema1- lin] VMchecker

octavian ganea oooctavian at gmail.com
Tue Mar 30 19:24:10 EEST 2010

Imi pare rau, dar si eu am pierdut mai multe zile facandu-mi tema. Acum nu
mai am nici timp nici chef sa vad unde e problema cu masinile voastre, fara
suparare .  Corect este sa testati prima tema (pentru cei care va zic in
readme ca exista diferenta asta) pe gentoo si de la urmatoarele sa treceti
la cealalta.

În data de 30 martie 2010, 19:20, Lucian Adrian Grijincu <
lucian.grijincu at gmail.com> a scris: