[pso] [so] upload teme: vmchecker online

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Tue Mar 30 12:08:38 EEST 2010

2010/3/30 Dana Dorneanu <dana.dorneanu at gmail.com>:
> Buna,
> Am si eu o nelamurire. Aseara cam la ora 12 am uploadat tema pe linux si
> dupa ce am uploadat-o a aparut pe pagina respectiva un buton cu detalii. [1]

Nu era un simplu buton cu detalii, era o eroare (e rosu) ce a aparut
pe server si a fost raportata in interfata.

> Nici azi dim nu mi-a aparut numele la rezultate generale si nici nu am nici
> un rezultat afisat.

E normal ca inca nu ti-au aparut rezultate, din moment arhiva nici nu
a fost uploadata cu succes. O sa incercam sa imbunatatim calitatea
raportarii erorilor, pentru a fi mai intuitive.

> Mentionez ca am pus fisierele sursa direct in arhiva.
> As vrea sa stiu ce-mi sugerati.
Ar fi trebuit sa mai incerci sa trimiti arhiva pana cand primesti o
confirmare pozitiva (culoare verde). Rapiditatea cu care trebuie sa
rezolvam anumite probleme ne face sa lucram uneori direct pe varianta
live, ceea ce poate conduce la unele exceptii temporare. O sa incercam
pe cat posibil sa reducem aceste probleme.

Numai bine,

--
Claudiu Gheorghe