[pso] [Tema1][Win] Rulare tema pe vmchecker

Grosu Codrut grosu_codrut at yahoo.com
Mon Mar 29 21:00:25 EEST 2010

  Salut.

  Intr-adevar era un bug. L-am reparat, am retrimis tema si nu a mai afisat nimic, nici macar ca a inceput executia. Apoi am setat un parametru pe 1 ca sa afiseze mesaje cu DbgPrint si am retrimis. De data aceasta a luat passed la toate testele, dar nu a afisat nici un mesaj kernel.
  Sa mai insist? Este neclar ce se intampla. Arata a seg fault, dar nu stiu de unde vine.

  Multumesc,
  Codrut