[pso] [Tema1][Win] Rulare tema pe vmchecker

Grosu Codrut grosu_codrut at yahoo.com
Sun Mar 28 22:03:19 EEST 2010

Salut.

Eu am retrimis tema acum cateva ore si inca nu am primit rezultatul. In coada nu pare sa mai fie nici o tema. Aceasta este a doua oara cand trimit tema, prima oara a terminat de rulat, dar nu a afisat rezultatul la nici un test (scria doar ca a compilat corect, ca a inceput testarea si atat, dupa aceea nu mai urma nimic).

Pe masina virtuala nu am nici o problema, tema ruleaza si trece toate testele. DDK este setat corect.

 Multumesc,
  Codrut