[pso] [so] upload teme: vmchecker online

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 28 09:27:09 EEST 2010

On Sat, 2010-03-27 at 20:01 +0200, Drutu Bogdan wrote:
> Ok ai dreptate, dar e valabila si pentru ei observatia cu ";" ca si
> cei de la SO au de trimis. My mistake :|
>
> Cred ca mai e o problema cu ceasul imi da un mesaj ca am trimis surse
> modificate in viitor.

Marcati, va rugam, probleme/issues/bugs/feature requests care tin de
_aplicatie_ pe issue tracker-ul oficial[1].

Pentru mesaje legate de blocarea infrastructurii sau probleme legate de
teme de casa (care nu tin de aplicatie in sine), folositi listele.

Razvan

[1] http://github.com/vmchecker/vmchecker/issues