[pso] [tema 1][windows]sincronizare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Mar 27 19:34:18 EET 2010

On Sat, 2010-03-27 at 12:13 +0200, Alex Banceanu wrote:
> Si simt ca ar trebui sa adaug; implementarea mea consta intr-o lista
> de apeluri interceptate, fiecare element din aceasta lista continand o
> lista de procese monitorizate. Din cate stiu, exista metode
> initerlocked pentru adaugare, eliminare si flush; dar folosind doar
> acele metode pentru sincronizare simt ca ar aparea race-uri.

Pentru lucrul cu liste este OK folosirea spinlock-urilor. Folosirea
versiunilor Interlocked... este utila acolo unde nu produce race-uri
(spre exemplu in momentul modificarii tabelelor de apeluri de sistem).

Recomandarea de folosire a operatiilor Interlocked se datoreaza
overhead-ului minimal indus de acestea.