[pso] [tema1][windows]checker

Alex Banceanu alexbanceanu at gmail.com
Sat Mar 27 19:31:56 EET 2010

Pe masina mea compilarea imi da un singur warning, la care ma asteptam.
Pe checker, imi apar 2, dar nu am cum sa le vad, warning-urile nefiind
afisate.
Se poate sa adaugati o sectiune de warnings in fereastra cu rezultate a
checker-ului,
ca in cazul in care warning-urile sunt vina noastra sa le putem corecta?