[pso] struct log_packet

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Sat Mar 27 17:24:39 EET 2010

2010/3/27 Marius Poke <mariusp55 at yahoo.com>:
> Salut,
>
> Ultimul camp din structura log_packet reprezinta un pointer la parametri
> apelului de sistem, nu?
> Acest camp il completam astfel:
> RtlCopyMemory(log_packet->syscall_arg, new_stack, params)?
>
> Intreb deoarece imi pica testul de do_monitored si cred ca ii trimit
> parametri bine.

Verifica daca ai setat corect dimensiunea pachetului (trebuie sa fie
dimensiunea structurii + dimensiunea parametrilor). Vectorul de
parametrii din structura log_packet are dimensiune 0 -- e un trick ca
sa putem simula usor un vector de dimensiune variabila; la alocarea
structurii aloci si spatiu pentru acel vector, care va incepe exact de
la offsetul dat de dimensiunea structurii.

Octavian