[pso] [tema1][windows]eroare deschidere masina virtuala

Andrei Trandafir andreitra1987 at yahoo.com
Sat Mar 27 14:34:28 EET 2010

Salut,

Tin minte ca am avut o problema similara, care era cauzata de faptul ca versiunea de VMWare pe care o folosesc era mai veche decat versiunea pe care fusese creata respectiva masina virtuala. Poti incerca sa remediezi problema deschizand fisierul ".vmx" cu un editor text si punand la linia care incepe cu "virtualHW.version" major version-ul VMWare-ului tau. Eu de exemplu am modificat de la "7" cat era pentru .vmx-ul din masina virtuala originala la "6", pentru ca VMWare-ul meu era la vesiunea 6.xxx.

Hope it helps :)

Andrei