[pso] [tema1]Problema GetUserOf

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Thu Mar 25 23:46:56 EET 2010

2010/3/25 Octavian Rinciog <octavian.rinciog at gmail.com>:
> De ce ar fi o eroare? Programul meu de unde stie daca numarului
> 12000(un numar valid), i-a fost vreodata asignat un proces?
> Pe o astfel de implementare folosirea PsSetCreateProcessNotifyRoutine
> duce la erori, pentru din acea functie putem doar sa vedem ce procese
> se inchid si acele piduri nu mai sunt valide. Nu putem sa vedem
> numerele pentru care pana in momentul curent nu le-a fost asignat un
> proces.

Cand am zis "eroare" m-am referit la faptul ca testerul nu face
clean-up corect (nu inchide handle-uri).

N-am spus ca implementarea trebuie sa foloseasca exclusiv
PsSetCreateProcessNotifyRoutine; acest mecanism e doar pentru
eliminarea proceselor care s-au terminat -- deci o tema completa
trebui sa aiba si aceasta parte.

Pentru a verifica validitatea unui pid in momentul in care se cere
monitorizarea sa se poate folosi GetUserOf (sau direct ZwOpenProcess).

Octavian