[pso] my_syscall parametru cmd nu se trimite ok

andreea sandu sandu_adina2006 at yahoo.com
Thu Mar 25 00:27:35 EET 2010

(postez in numele unei colege care n-a primit confirmarea de inscriere pe lista inca si nu poate posta )
Salut,

        Am o problema ciudata. Nu primesc ok parametrii in my_syscall.. Am vazut ca a fost un post asemanator de anul trecut dar nu a fost lamurita nici persoana respectiva deci intreb din nou.
        Afisez in my_syscall parametru cmd si nu imi afiseaza decat 0 si 1 .. cu alte cuvinte nu se face nici o cerere de interceptare sau release (2 si 3). Culmea e ca testele de monitorizare trec... am implementare la ele dar clar interceptarile nu-s facute.. nu intra niciodata pe ramura aia din cauza ca niciodata cmd nu este primit cu valoarea de REQUEST_SYSCALL_INTERCEPT sau REQUEST_SYSCALL_RELEASE.
        M-am uitat prin tester ..se pare ca apeleaza do_intercept ( am printat ceva in functia aia...). Unde se pierde parametrul? In my_syscall intra...(am printat si acolo ceva - si oricum ramurile de monitorizare le excuta).

Multumesc,
Cristina