[pso] [tema1][Windows] Pid 0

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Wed Mar 24 23:05:06 EET 2010

Daca pid-ul este 0 trebuie adaugate toate procesele. In linux era definit macro-ul
for_each_process si era simplu de iterat, dar in windows nu imi dau seama cum
as itera pe lista proceselor din sistem.
Legat de postul anterior (WINDOWS TESTE - copilul nu ruleaza)  am delegat cele
trei drepturi Administratorului intocmai cum zicea Alexandra, am facut si logout
(apoi si restart), m-am logat ca Administrator, am executat si doar parintele
ruleaza.  A mai avut cineva problema asta sa nu-i mearga?
Multumesc frumos!