[pso] [Tema1 windows] memory dump

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Mon Mar 22 22:45:59 EET 2010

Da intr-adevar.  Dar in unele situatii ofera mai putine informatii.
Erau doua probleme. Odata pe dezalocare memorie (dar nu mi-a putut spune sursa)
si a doua oara, accesare invalida  vector[index]  unde index < 0. (de data asta
mi-a spus unde a fost problema).
Trebuie verificat la greu cazurile de eroare, ca altfel este jale, mananca mult
timp restartarea masinii.
Pentru ExFreePoolWithTag nu a vrut sa imi spuna unde era problema, bine ca
mi-am dat seama.  ln f788016c nu returna nimic in schimb.
Multumesc frumos!