[pso] Windows problema executabilul driver.

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Mon Mar 22 18:09:20 EET 2010

Multumesc frumos! Solutia lui Lucian, rularea unui script.bat care contineface cele doua operatii este foarte buna si simpla.

Legat de solutia din laborator, mi se mare mult mai ok ca serverul (Samba saussh pentru sshfs) sa fie pe masina gazda (aceea este masina stabila). Iti crapa masina virtuala, nu ai mai facut snapshot de ceva timp si pierzi date.Asa faci odata doar un snapshot la care revii mereu si gata. Din pacate masina de linux gentoo nu a fost compilata cu suport samba client, bine macar ca are suport pentru sshfs.