[pso] [TEMA1][WINDOWS] Testare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 21 20:13:41 EET 2010

On Sun, 2010-03-21 at 19:53 +0200, Alexandra Arcalianu wrote:

> La mine problema s-a rezolvat dupa ce am facut urmatoarele.
> Am pus pentru Administrator(eu rulez testele ca admin) urmatoarele
> drepturi: "Act as part of the operating system", "Create a token
> object" şi "Replace a process level token". Pentru a configura aceste
> drepturi: Start -> Administrative Tools -> Local Security Policy ->
> Local Policies -> User Rights Assignments.

Mda, este vina mea. Am pus _din nou_ drepturile respective
utilizatorului student. O sa refac masina virtuala si o voi actualiza si
pe site[1].

Pentru ca nu are sens sa descarcati o noua versiune pentru cateva
modificari, recomandam sa faceti modificarile specificate de Alexandra
pe masina voastra virtuala.