[pso] [tema1]Problema GetUserOf

Alexandra Arcalianu arcalianualexandra at gmail.com
Sun Mar 21 19:45:29 EET 2010

Buna,

Am urmatoarea problema pe Windows la ultimul apel do_stop din functia
test_syscall.
Avem secventa:
    do_as_guest("test start %s -1 %d", syscall, STATUS_SUCCESS);
    do_stop(syscall, last_child, STATUS_INVALID_PARAMETER);
Adica procesul curent porneste un copil ce face start la monitorizare pentru
apelul
syscall. Parintele asteapta acest copil, cu WaitForSingleObject(pi.hProcess,
INFINITE),
dupa care apeleaza do_stop pentru pid-ul copilului care __acum__ nu mai este
un pid valid.
La mine functia GetUserOf() imi returneaza tot STATUS_SUCCESS pentru acest
pid invalid
si nu inteleg de ce.
Problema e valabila pentru orice syscall valid.

Aveti idee care ar fi problema?
Multumesc.
Alexandra