[pso] [Tema1][Linux]Blocare spinlock

Octavian Rinciog octavian.rinciog at gmail.com
Sat Mar 20 21:57:52 EET 2010

Pentru efectuarea temei am creat 2 submodule: tema1 si list.

Cum fiecare din operatiile din list.c opereaza asupra unei liste
globale, am hotarat ca fiecare din aceste operatii sa fie protejata cu
un spinlock. Pentru aceasta am definit un spinlock global in list.c,
iar atunci cand intru in fiecare operatie dau spin_lock, iar cand ies
dau spin_unlock.

Problema pe care o am e ca se blocheaza la primul spin_lock luat. Am
incadrat fiecare spin_lock de niste printk-uri si astfel stiu ca se
blocheaza la primul.

Initializarea am facut si cu spin_lock_init si cu DEFINE_SPINLOCK.

Aveti vreo idee cum as putea sa remediez problema? Este din cauza
folosirii submodulelor ?

--
Octavian Rinciog