[pso] [Tema1 linux] Problema current

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Sat Mar 20 18:02:38 EET 2010

Greseala mea. Testam dmeg | tail si vedeam doar printk-urile facute de minedoar pentru un apel -   eu il vedeam doar pe ultimul  (in total se apela handlerul de 14 ori pentru un singur apel de sistem - si primulma interesa pe mine ).  Pentru toate testele precedente se apela handler-ul meuo singura data, dar aici de 14 ori (si copiii). Si din cele 14 eu ma uitam la ultimul si de aceea nu mergea current.   ( current->parent->parent vrea).

Testul nu trecea si din cauza testerului, trebuia scos decat carecterul '^'. Varianta care a mers la mine este asta:  sprintf(dummy, "dmesg | grep '\\[%lx\\]%lx(%lx,%lx,%lx,%lx,%lx,%lx)=%lx' &> /dev/null", (long)getpid(), sno, args[0],args[1], args[2], args[3], args[4], args[5], ret);Multumesc frumos pentru raspuns si ajutor!
Bogdan!