[pso] [Tema1 linux] Problema current

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Sat Mar 20 14:42:52 EET 2010

Current nu intoarce ce trebuie cand nobody isi face copil.

Eu o am o problema cu testul de la monitor.  In functia ret=msyscall(sno, args) se face apel de sistem si apoi se apeleaza system pentru 'dmesg | grep .....' (pentru testare).  Cand se face apelul msyscall(sno, args) la mine in modul campurile comm si pid din current nu sunt 'test' si pid-ul corespunzator, ci 'grep' si alt pid in schimb.   Daca in loc de system in fisierul de testare fac fork la fel se intampla, modulul imi vede in current nu procesul curent, ci pe cel al copilului sau (dmesg | grep ....).  Daca nu se face system in test (sau fork), current este ok in modul. Nu inteleg. Pana la testul cu do_monitor trec testele, nu vad vreo greseala in modul (current nu intoarce ce trebuie cand nobody isi face copil).

Si apropo de updatarea imaginea masinii virtuale. Am descarcat-o acum doua zile de pe torrentul pus la dispozitie si nu erau facute modificarile corespunzatoare in /etc/passwd. Eu le-am facut, dar sper sa nu fi gresit, ca nu imi dau seama de unde apare problema mea.

Multumesc frumos!