[pso] Sugestie

Drutu Bogdan bogdandrutu at gmail.com
Sat Mar 20 11:46:14 EET 2010

Datorita faptului ca la curs nu se mai prezinta deloc windows, si nu
se mai explica cum functioneaza (ex: apeluri de sistem) cred ca este
mult mai dificil de rezolvat tema. Si atunci as avea o sugestie aceea
de a publica macar slide-urile de anul trecut despre windows. Eu acolo
am gasit cum sa interceptez un apel de sistem, altfel as fi pierdut
destul de mult sa imi dau seama cum trebuie sa primesc parametri si de
ce.

Ca solutie vad creearea unor slide-uri despre windows la fiecare curs
(in care lucrurile stau diferit faza de linux).

--
Bogdan.