[pso] [so2][tema1][linux] eroare test_syscall(SYS_close)

Marius Viorel Grigoras grigorasmariusviorel at gmail.com
Fri Mar 19 21:48:30 EET 2010

Salut,

Am urmatoarea eroare la test_syscall(SYS_close): bash: error while loading
shared libraries: libncurses.so.5: cannot close file descriptor: Error 9.
Am observat ca apare cand se apeleaza do_as_guest(...) din
test_syscall(...).

Am incercat sa fac debugging, dar chiar nu inteleg de unde provine eroarea.
Din do_as_guest() ar trebui ca procesul-copil creat sa execute iar ./test si
apoi sa intre in do_phase2(), dar din debugging-ul facut, nu prea se
intampla acest lucru, nici macar nu intra iar in main-ul din test.c.

Pentru celelalte apeluri de sistem (open, read, mmap, ioctl) eroarea de mai
sus nu se manifesta. Ce are SYS_close mai special?

Multumesc,
Grigoras Marius - Viorel
343C3