[pso] [Offtopic] Windows pe hdd extern

Razvan Dobre dobre.razvan at gmail.com
Wed Mar 17 19:46:36 EET 2010

Salut

Am incercat eu sa instalez win7 pe hdd extern si nu te lasa. Oarecum e
normal..nu poti boota acelasi windows pe 2 statii diferita..odata inregistrat
pe una din ele..adica poti...dar nu stiu cum faci cu licenta. Ideea e ca cu
win7 nu mi-a mers din prima..si nu am insistat.

Razvan Dobre
http://www.doraz.ro