[pso] [Probleme inregistrare device]

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Wed Mar 17 16:25:46 EET 2010

2010/3/17 Andrei Cibotaru <andreicibotaru at gmail.com>

> Merci de ajutor, a mers dupa restart. Totusi am verificat /proc/devices si
> da era acolo un so2_cdev cu major 42. Desi eu nu am pornit nimic decat am
> folosit comandat mknod, deviceul s-a incarcat. Ai idee de ce?

Comanda mknod nu face decat sa creeze un fisier special care iti permite sa
interactionezi cu acel device si merge indiferent ca exista sau nu un modul
care a inregistrat acel device.

Cel mai probabil l-ai inserat tu si apoi ai incercat sa-l inserezi din nou,
fara sa ii dai in prealabil rmmod (sau ai dat rmmod dar in functia _exit a
modulului nu ai facut cleanup cum trebuie).

Octavian