[pso] #include <sys/syscall.h>

Alin Popescu alinpopescu at live.com
Mon Mar 15 20:09:01 EET 2010

Ok, acum am reusit sa compilez, nu-mi da eroare la folosirea de
sys_call_table (e bine ca sunt modificarile facute pe masina virtuala),
dar exemplul nu functioneaza :(
Nu reusesc sa-mi dau seama care este problema. Mi-ar fii de ajutor sa
gasesc un exemplu functionabil, mai ales ca sunt la inceput cu acest topic.