[pso] [Tema 1] Intrebari

Drutu Bogdan bogdandrutu at gmail.com
Sun Mar 14 20:01:37 EET 2010

1) La mine nu reuseste pornirea copilului cu nobody pe masina virtuala
(download-ata ieri). Am pus directorul cam peste tot pe unde am putut
sa il pun si tot nu a pornit. Nu se efectueaza nici o operatie.

2) Am o problema in verificarea conditiilor. Pentru a stii carui
utilizator ii apartine un proces trebuie ca procesul sa existe. Cum
procesul 0 nu exista in masina virtuala la rularea testelor o sa imi
dea un EINVAL. Deci cum ar trebuii facuta conditia? (Si mai e si ideea
ca din cate am citit eu entul nu ar trebui monitorizate procese care
nu ruleaza, vezi ideea de la interceptarea exit.)

--
Bogdan.