[pso] [Tema 1] Intrebari despre pid-uri

Alex Banceanu alexbanceanu at gmail.com
Sat Mar 13 21:56:45 EET 2010

Buna,

Desi stiu ca de-abia a fost afisata tema, m-a facut sa ma gandesc un pic la
structura datelor despre apelurile interceptate si procesele monitorizate,
si am cateva intrebari despre functionarea inceperii si opririi
monitorizarii unui/unor anumite procese, pentru un acelasi apel de sistem
(care este deja interceptat):

- Seria de operatii start(a), start(b), stop(0) e valida? Daca da, presupun
ca a va opri orice monitorizare pe apelul respectiv, in acest caz procesele
a si b?

- start(a), start(0), stop(0), stop(a) e valida? (as presupune ca nu)

- start(0), stop(a), e valida?

- start(0) sau stop(0) va functiona pentru un utilizator neprivilegiat, daca
da, presupun ca va monitoriza/opri monitorizarea pentru toate procesele
acelui utilizator?

- root:start(0), nobody:stop(a) e valida (a e proces ce apartine de
nobody)?

Alex.