[pso] Apeluri de sistem

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sat Mar 6 14:28:16 EET 2010

Salut,

se poate implementa un nucleu în care parametrii apelurilor de sistem
vor fi puşi pe stivă (i.e. stiva procesului)?

Am văzut că nici în linux şi nici windows nu se pun pe stivă (în Windows
se pune un pointer într-un registru, care indică spre argumentele de pe
stivă).

Bănuiala mea e că nu, deoarece, la execuţia unei întreruperi (fie ea şi
software) stiva nu este coerentă şi ar trebui să căutăm în stiva
procesului care rula la momentul producerii întreruperii (folosindu-ne
de TSS), operaţie care ar fi costisitoare. Greşesc în raţionament?

--
Lucian Cojocar